Obchodné podmienky :
1. Základné údaje
Dodávateľ :
Centroglob, s.r.o.,
Stará prešovská 10, Košice 040 01
IČO: 31653413, IČ DPH: SK2020480825
Prevádzková doba : Po-Pia 7.30 - 16.00 hod.
Telefón : 0915 840 300
2. Objednávka
Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Stlačenie tlačítka záväzne objednať v nákupnom košíku "Vaša objednávka" ešte nie je záväzná. Vaša objednávka bude zaregistrovaná v systéme E-shop, vtedy ešte nevzniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a predávajúcim. Za podstatné podmienky sa považuje hlavne obsah objednávky /presná špecifikácia tovaru a jeho počet/, cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia. Ak je hmotnosť tovaru väčšia ako 25kg, cena dopravy bude zákazníkovi telefonicky oznámená.
3. Storno objednávky
Storno objednávky zo strany kupujúceho :
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jeho záväzným potvrdením /pred odoslaním objednávky mailom/. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutý týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať, alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.
Storno objednávky zo strany predávajúceho
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch :
- objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť /chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď./
- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.
4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy /zásielkový obchod/
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho
Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti má v súvislosti s platnými právnymi predpismi právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru.
Postup v prípade odstúpenia od zmluvy
Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí dodávateľ zákazníkovi a zákazník dodávateľovi všetky vzájomne prijaté plnenia.
Odstúpiť môže zákazník tak, že túto skutočnosť oznámi dodávateľovi a to elektronicky na e-mailovú adresu alebo písomne na prevádzke u dodávateľa. Pri odstúpení je nutné uviesť číslo objednávky, variabilný symbol a dátum nákupu a predložiť originál dokladu o kúpe tovaru.
Pokiaľ už zákazník tovar obdŕžal a prevzal, zašle tovar späť na prevádzku dodávateľa, kde dodávateľ bez zbytočného odkladu posúdi stav vráteného tovaru.
V prípade, že je tovar vrátený dodávateľovi v inom ako neporušenom stave a obale, je zákazník povinný nahradiť dodávateľovi hlavne náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare /neúplný obsah, poškodený obal, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod./
Dodávateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť.
Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám / doporučene neznamená na dobierku/.
V prípade odstúpenia od zmluvy na základe neopraviteľnej závady výrobku, alebo viacnásobného servisného zásahu / 3x opakovaná tá istá závada alebo 4x rôzna závada potvrdená a uznaná servisným technikom, počas záručnej doby/, je potrebné doložiť všetky servisné vyjadrenia, ktoré servis vydal vo vzťahu k predmetnému výrobku.
5. Ceny tovaru
Cena uvedená pri tovare je uvedená vrátane dane z pridanej hodnoty a ďalších daní a poplatkov, okrem nákladov na dopravu.
Dodávateľ si vyhradzujeme právo zmeniť predajnú cenu v odôvodnených prípadoch. Napríklad tlačová chyba, výrazná zmena dodavateľských cien od výrobcu, alebo výrazné zmeny výmenných kurzov a dovozných poplatkov. Zmenu ceny dodávateľ oznámi kupujúcemu hneď pri spracovaní objednávky. Pri zmene ceny má kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Dodacie podmienky
Dodávky predmetu plnenia /objednaného tovaru/ budú podľa dostupnosti produktov realizované už od 24 hodín záväzného potvrdenia objednávky.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie objednávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu. Konkrétny spôsob dodania si zvolíme v sekcii Košík. Z údajov alebo obrázkov nie je možné vyvodzovať žiadne nároky. Ak je hmotnosť tovaru väčšia ako 25kg, cena dopravy bude zákazníkovi telefonicky oznámená.
6. Ochrana osobných údajov
Centroglob, s.r.o. (ďalej Prevádzkovateľ) spracúva osobné údaje v súlade s nariadením Rady (EÚ) 2016/679.
6.1. Identifikačné údaje prevádzkovateľa:
Centroglob, s.r.o.,
Stará prešovská 10, Košice 040 01
IČO: 31653413, IČ DPH: SK2020480825
6.2. Účel spracúvania osobných údajov
a) IS Užívatelia
Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje, ktoré poskytne užívateľ eshopu na adrese http://www.naradienaj.sk pri registrácii, pre prihlasovanie a užívania eshopu.
Zoznam osobných údajov: meno, priezvisko, ulica, PSČ, mesto, štát, e-mail, telefónny kontakt, identifikácia objednaného tovaru, dátum a čas registrácie, dátum a stav platby.
Keďže sú tieto osobné údaje získavané za účelom predaja tovaru, nie je nutný Váš výslovný súhlas.
b)IS Marketing
Osobné údaje v tomto informačnom systéme spracúva Prevádzkovateľ na základe súhlasu dotknutej osoby, ktorý udeľuje dotknutá osoba dobrovoľne zaškrtnutím políčka vo formulári pri vytvorení účtu užívateľa na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Zoznam osobných údajov: Meno, Priezvisko, ulica, PSČ, mesto, štát, e-mail, telefónny kontakt.
Tento súhlas je platný počas doby trvania registrácie účtu užívateľa na webových stránkach Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ zruší účet užívateľa a odstráni z databázy jeho osobné údaje v prípade, ak sa pretekár na svoj účet neprihlási po dobu min. dvoch rokov, alebo ak užívateľ požiada elektronicky na email Prevádzkovateľa o zrušenie účtu užívateľa a vymazanie osobných údajov.(centroglob@shopycrm.org)
6.3. Spracovanie osobných údajov prostredníctvom Sprostredkovateľov
-
Poskytnutie osobných údajov tretím stranám, spoločnostiam (ďalej len „Sprostredkovatelia“) na základe zmluvy:
-
a) ZUMI trade, s.r.o. IČO: 46290419, DIČ: 2023324831, Dunajská 12, Košice, 040 11 technická správa elektronického obchodu.
-
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že pri výbere sprostredkovateľov dbal na ich odbornú, technickú, organizačnú a personálnu spôsobilosť a ich schopnosť zaručiť bezpečnosť spracúvaných osobných údajov opatreniami podľa § 19 ods. 1.
-
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že má prijaté všetky opatrenia v zmysle §19 ods.1. a týmto sa zaväzuje chrániť tieto údaje pred náhodným ako aj nezákonným poškodením a zničením, náhodnou stratou, zmenou, nedovoleným prístupom a sprístupnením ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými formami spracúvania v zmysle opatrení prijatých v bezpečnostnom projekte.
-
Sprostredkovateľ sa zaväzuje spracúvať osobné údaje len v rozsahu a za podmienok dojednaných v tomto poverení.
-
Prevádzkovateľ prehlasuje, že nebude poskytovať osobné údaje iným Sprostredkovateľom, okrem tých, ktorí sú uvedení pod písmenami a.
-
Prevádzkovateľ prehlasuje, že bude zhromažďovať osobné údaje v rozsahu nevyhnutnom pre naplnenie stanoveného účelu a spracovávať len v súlade s účelom, na ktorý boli zhromaždené.
-
Prevádzkovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch, ktoré spracúva. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po ukončení spracúvania osobných údajov.
-
Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje počas doby trvania registrácie účtu užívateľa na webových stránkach Prevádzkovateľa shopycrm.org. Prevádzkovateľ zruší účet užívateľa a odstráni z databázy jeho osobné údaje v prípade, ak sa užívateľ na svoj účet neprihlási po dobu min. dvoch rokov, alebo ak užívateľ požiada elektronicky Prevádzkovateľa o zrušenie účtu užívateľa a vymazanie osobných údajov. (centroglob@shopycrm.org)
Poučenie o právach dotknutej osoby
-
a) Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané, vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií, vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie, vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie, likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona, blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.
-
b) Právo dotknutej osoby možno obmedziť len ak takéto obmedzenie vyplýva z osobitného zákona, alebo jeho uplatnením by bola porušená ochrana dotknutej osoby, alebo by boli porušené práva a slobody iných osôb.
-
c) Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu a žiadať ich likvidáciu.
-
d) Dotknutá osoba, na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
-
e) Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa takéto rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov.
-
f) Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.
-
g) Ak dotknutá osoba uplatní svoje právo písomne a z obsahu jej žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom dotknutá osoba doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania, osobne ústnou formou do zápisnice, z ktorej musí byť zrejmé, kto právo uplatnil, čoho sa domáha a kedy a kto vyhotovil zápisnicu, jeho podpis a podpis dotknutej osoby; kópiu zápisnice je prevádzkovateľ povinný odovzdať dotknutej osobe, u sprostredkovateľa podľa písmena a) alebo písmena b), je ten povinný túto žiadosť alebo zápisnicu odovzdať prevádzkovateľovi bez zbytočného odkladu.
-
h) Dotknutá osoba pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať úradu návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.
Ak dotknutá osoba nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jej práva môže uplatniť zákonný zástupca.
Ak dotknutá osoba nežije, jej práva, ktoré mala podľa tohto zákona, môže uplatniť blízka osoba.
Prevádzkovateľ je povinný písomne vybaviť žiadosť dotknutej osoby podľa odsekov a. a b. najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti.